Hur hade livet sett ut om det visades vara sant...? Ingenting jag vill ta reda på i 18 års ålder...


Igår höll jag, Alin och Sara en idrottslektion- basket.
Jag tycker att det gick väldigt bra, tynd bara att det var 8 pers som skulle vara med :s
Sjuka eller "sjuka"?
Kul hade de ialla fall och Göte såg väldigt nöjd ut :)

Åkte sedan hem till mormor och morfar för att pluga lite
innan resten av familjen och min morbror, Jonas, skulle komma.
Morfar fyllde nämligen år igår,
så GRATTS TILL HONOM!! :D
Fick en hel del gjort, och kändes helt okej igår.

Utöver allting igår så mådde jag inge vidare..
Var orolig, rädd och chockad..
Hur hade mitt liv varit om det visades vara sant?
Hur hade det gått med skolan? Fotbollen? jobbet?
Hur hade mina päron reagerat? min släkt? mina vänner? och jag själv?
Kan inte förstå hur allting skulle sett ut...
Mådde verkligen illa, yr, har inte åtit spec mkt sen senaste veckan,
svimma igår och världens värkar i magen...
Fy fan asså...
Aldrig igen... inte på ett antal år ialla fall...

Nu känns det lite bättre och har inte samma oro,
men har fortfarande världens värkar... :(
ingen aning om varför..
aldrig haft så här förut...




Juste, mormor å morfar hade 5 st rådjur på sin tomt igår :D
fett sööööta!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0