I miss you alot, and you mean everything to me, even if you don´t know it... <3


Sam Tsui - Don't Want An Ending


Jag gillar dig,
jag gillar dig så himla mycket...
Vet inte vad jag ska göra för att visa hur mycket du betyder för mig,
vet inte hur jag ska bete mig för att du ska förstå mina känslor för dig...
Du har funnits vid min sida i 2 år nu,
och det har gått lite fram och tillbaka mellan oss...
Men du har aldrig betytt så mkt för mig som du gör nu!
Jag vill bara kunna visa hur jag vekligen känner för dig,
utan att det ska kännas konstigt för någon av oss..
Du har öppnat upp mitt hjärta,
även om du inte riktigt vet om de...
Så småning om kommer du få reda på de,
men när...?
När jag har samlat mod å våga gå fram till dig och säga vad jag innerst inne tycker och känner
för dig...
Jag vill inte att det här ska ta slut, aldrig,
så jag e så himla rädd att göra någonting fel... :'(

You are in my heart ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0