Adventscupen i Bollstanäs!



Igår var New Mill Indians å spelade cup i Bollstanäs, Adventscupen.
Det gick inte så jätte bra för våra två lag, men vi kom dit för attt ha kul, vilket vi alla hade
oavsett resultaten :)
Vi åkte därifrån med 3 oavgjorda (ena laget) och 3 förluster (andra laget).
Alla kämpade på bra tanke på att vi bara har tränat inomhus 3 ggr, medan de andra lagen har tränat
5 ggr i veckan inomhus (spec, Hammarby).
Bra tjejer!
För min egen del, gick de väl sådär i första matchen, i andra gick de lite bättre, å i tredje gick de mesta bra :)
Kände att ja lärde känna tjejerna lite mer tack vare denna cup - KÄNNS BRA !
Känner att jag har världens träningsvärk i vaderna och skiiiit ont i ryggen :/
Träningsvärken e inte så konstigt efter all träning, men ryggbesvären e nog för att jag springer
och spänner mig när jag e ute och springer - INTE SÅ BRA kanske...

Men men vad ska man göra, träningsvärk/skador hör till idrotten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0