Flitiga "löpartjejen" ^^

Sitter nu i skolan och väntar på att naturkunskaps lektionen ska börja,
om I tim å 10 min! :)
SKÖÖÖÖNT!!
På breddidrotten hade vi idag styrkeövningar,
eller ah vi skulle ta reda på vilka muskler och leder vi använde i övningarna.
Det var rätt långtråkigt, för jag va taggad för "riktigt" idrott ^^
Får ta igen det senare ikväll då jag ska springa intervaller med Mickis! :D
Många tänker äkert "e hon galen eller, som e ute och springer självmant?"
Jag skulle iaf haft den tanken innan jag bestämde mig för att ta träningarna och konditionen
på allvar, spec att behålla/förbättra min kondition.
Sen jag började i New Mill Indias (bytte ifrån Järna SK damlag), har
jag börjat inse att konditionen är väldigt viktig inom fotbollen och idrotterna över lag.
Därför har jag bestämt mig att börja ta tag i min självständiga träning,
och vara ute och springa minst en dag/veckan utöver träningarna.
Ärligt är det rätt skönt och avkopplande! :)
Å framför allt kul och peppande när man springer med en lagkamrat :)
Ser fram emot intervallerna... kontigt nog haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0