Hate the one you hate, love the one you love, but never hate the one you once loved...

Saknar dig...
Saknar dig så att det gör ont..
Saknar dig så mycket att det kvider i magen,
i bröstet...
Vill ha dig här,
vid min sida dag som natt.
Precis som du en gång varit...
Jag saknar dig,
jag saknar oss,
jag saknar allt det vi en gång haft...

Jag har alltid sagt,
att jag har dig hellre som en vän,
än att förlora dig helt...
Tyvärr så har jag förlorat dig helt,
det som jag absolut inte ville skulle hända, hände...
Minnerna med dig kommer alltid att finnas i mitt hjärta,
i mitt liv,
men där får de förvaras som ett minne blott...
Ett minne som alltid kommer betyda så himla mycket för mig,
oavsett vad du tror och känner...

Allt det vi gick igenom,
gick vi igenom tillsammans,
du och jag hand i hand...
Vi klarade av det tillsammans,
med hjälp av varandras hjälp och stöd.
Jag hade aldrig klarat mig om du inte hade varit vid min sida,
aldrig ...
Så jag är hjärtligt tacksam för det du har gett mig,
för att du en gång har gett mig kärlek,
din kärlek till mig...

Du betyder mer än du någonsin kommer förstå!
Precis lika mycket nu som då,
kommer du finnas i mitt hjärta,
oavsett om du tror, känner eller vill det...
Det vi en gång hade,
kommer alltid att finnas i mitt hjärta, i mitt liv!
Du var personen jag älskade,
älskade med hela min själ...
Saknar den tiden med dig...
Men jag vet att du lever ett bra liv nu,
så jag önskar dig stort lycka till i livet och med kärleken,
även om du inte tror det...



Och tro inte att jag har glömt, som du "antagligen" gjorde:
Grattis på din 18 års dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0