Please...


Chester See - I`am Falling For You



Miley Cyrus - When I Look At You



Kate Voegele - You Can´t Break A Broken Heart



Dennish - För Jag Älskar Dig



Avril Lavigne - When You´re Gone




Tänker mer och mer på dig när jag hör dessa låtar (och massa andra
som får mig att tänka på dig),
och ju mer jag tänker på dig,
desto mer känner jag att det är dig jag vill ha...
Det är dig jag känner mig trygg med,
dig jag känner mig lugn och
varm tillsammans med...

Saknar dina (speciella) sms,
dina glädjande samtal,
dina varma kramar,
dina mjuka kyssar,
ditt underbara leende
och framför allt att bara ha dig vid min sida
oavsett när som helst...

Det känns som att du är borta,
borta för alltid...
Jag hoppas bara att det är en dröm,
en mardröm som jag snart vaknar upp ur...
Känns som att den har varat i evigheter,
men egentligen "bara" 4 dagar...
Vill inget hellre än att ha dig här,
vid min sida...

Det är dig jag saknar,
dig jag gillar otroligt mycket...
Snälla väck mig ur denna mardröm,
vill inte det här längre...
Jag vill vara med dig...

I really miss you honey and you mean everything to me...
so please I beging you, to come back...
</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0