Snälla, låt det vara en lögn...



Sitter nu här vid datan och tänker....
Tänker på ifall det stämmer...
Om det stämmer vill jag aldrig mer veta av dig...
Inte höra av dig,
inte se dig,
inte tänka på dig
eller något annat...
Jag vet at jag inte skulle klara av att inte
höra av dig, se dig & sluta tänka på dig...
För det är du som har tagit över mitt hjärta,
mina tankar,
min själ.
Men stämmer det som jag hört,
vet jag inte vad jag skulle göra...
Det skulle inte bara såra mig riktigt riktigt mycket,
utan något mer skulle hända..
Du skulle såra mig mer om det visas vara sant
än om vi vore tillsammans och du gör slut..
Så jag hoppas innerst inne att det bara är en lögn..
Du betyder alltför mycket för mig för att jag
vill förlora dig...
Vill ha dig här nu,
vill ligga i din famn nu och för alltid.
Mitt hjärta slår snabbare så fort jag hör ditt namn,
så fort du smsar/ ringer
och så fort jag ser dig...
Jag gillar dig riktigt mycket,
men vet inte om du känner dsm...
Jag vill, men vågar inte...
Jag e inte redo att förlora dig,
så SNÄLLA låt allting bara vara en stor jävla lögn...

:'( :'( :'( :'(
 </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0