Ja hopp...

Hej hopp !
Sitter nu i skolan och väntar på att psykologin ska börja (om en timme).
Ser inte fram emot lektionen... förstår typ ingenting...
Därefter har vi natur, ett ämne som jag iaf gillar :)
Har även somat i en av sofforna ida, väldigt sköööönt!!!

Bortsett ifrån att jag är trött och LÅNG rast, har jag vansinnigt ONT i mitt högra lår
ifrån helgens match mor IK Viljan....
Fick världens lårkaka och ett blåmärke på säkert 1 kvadratdecimeters yta :/
Det verkar som FAN... Haltar som en gammal kärring...
Fick varken vara med på träningen igår, imorgon eller på fredag för att
förhoppningsvis kunna vara med på amtchen på söndag, men det tvivlar
både mamma, pappa å en del lagkamrater :(
Jag känner just nu att jag kommer delta som målvakt i matchen men jag kommer INTE
klara av och stå i 90 min :(
fan asså... :'(
VIll, vill , vill verkligen!!

Aja finns inte så mycket och göra :(
Antingen blir det att jag spelar en stund eller så är det
så illa att jag inte klarar det överhuvudtaget...
Ska gå och avra lite social med tjejerna.
Vi höres!

Puss hej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0