Smulan 6 år, saknar dig :'(




Den 14 september 2010 skulle du, Smulan, ha fyllt 6 år...
Du skulle ha firat din dag med oss, din familj...
Tyvärr  blev vi tvungna att avliva dig för 3 år sedan...
Du var för sjuk, för att kunna rädda...
Varför kunde du inte ha visat att du va sjuk?
Bara gett mig, eller ngn i familjen ett litet tecken...
Saknar dig sjukt mycket och tänker på dig hela tiden..
Jag kommer fortfarande den dagen för snart 6 år
sedan då jag köpte dig...
Du var inte mer än 6 veckor,
och hur nyfiken som helst...
Dina söta små tassar, dina långa mjuka öron,
din mjuka päls och självklart dina "motor"brum
när du sprang fritt i köket och kraffsade/ kicklade oss
på våra bara ben...
Det är sådana minnen som alltid kommer finnas
kvar hos oss, din familj...
Redan efter första gången jag såg dig, kände jag att DU
är en famljemedlem, nu och för alltid !
Det känner jag fortfarande <3

Jag älskar dig Smulan ! :*
Tänker på dig !
<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0