Fullspäckad vecka, att det aldrig tar slut...

Dålig uppdatering, jag vet, men har som vanligt haft mkt i skolan och allting runt omkring.

Sitter på historialektion nu,
det är meningen att vi ska arbeta med instuderingsfrågor
ang. "Kalla Kriget" men orkar inte...
Det ör inte många som gör de när läraren säger "eget ansvar"
så här sitter jag å skriver istället.

I måndags lämnade alla treor in projektarbetet, så himla SKÖÖÖÖNT å
ha det avklarat nu! Det har varit så himla mkt press om
att få klart det i tid, hur reslutatet blir osv.
Jag önskar ärligt att jag hade börjat lite tidigare så jag slapp
sitta upp hela natten till deadline dagen...
Men men sån e jag å har alltid varit- alltid ute i sista sekund xD
I tisdags var jag, Madde, mamma och en som heter Elisabeth på Kingsmatchen,
femte och avgörande föratt gå vidare till semin.
Skit nervös, jag å Madde skrek som faaan, skrek oss fan hesa efter abra en period xD
haha, as kul !
Blev tillslut vinst med 19 p å Kings e klara för semi!! :D
Telge (damlaget) vann även första finalmatchen bäst av fem!
I onsdags hade Maddes pappa (min bästis haha ^^)
fixat biljetter till SSK matchen!
Det var en måste match, så JÄVLA skönt att de plocka 3 p mot Mora!!!!!
Nu blir de en sista avgörande match mot Modo ikväll (fredag),
vem går upp till elitserien;
SSK eller MODO???!!?!? :o
HEJA SSK FÖR FAAAN!!!
<3

Idag blir de inte så jätte mkt,
slutar skolan 11.10, åker hem å tar de lugnt fram till att jag ska
ta 15.28 bussen in till Södertälje igen för att
träna mina småtjejer.
Sen blir de att ta 18.44 bussen hem för att äta tacos å umgås med familjen!
Kmr bli trevligt å lite mysigt!
och självklart messa med världens bästa bff, Casper<3

Imorgon blir de att åka upp till Sthlm för att gå en
naprapatutbildning (tre helger framöver),
för att få en inblick hur det är att gå på den högskolan.
Väldigt intressant tror jag :D

Nä men nu måste jag nog dra å göra lite av instuderingsfrågorna så
att läraren inte kommer på mig att jag inte har gjort ett skit^^ xD
Vi hörs senare!
Puss å kram <3


* Folkhälsa uppsats
*Naturkunskapsprov
*Rehabiliteringsprogram
*Nationella prov i Eng (muntligt)
*Romme uppgift
*Engelska CV + skriva ett personligt brev
*Projektarbete
*Småföretagande (instuderignsfrågor kap 3-5 + uppgifter i boken på 50 sidor)
* Historia prov
* Läsa svenska bok + svara på typ 30 frågor
* Småföretagande- prov
**Nationella prov i Svenska
*Naturkunskapsprov
* Matte/Engelska uppgift in



Älskar dig sis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0