I wish you were here by my side, and hold me tight in you´re arms <3


Rätt dålig uppdatering jag vet...

Både lördagen och söndagen tillbringade jag hela dagarna på Naprapathögskolan i Sthlm.
Vi skulle ha genomgång på ett antal massage moment- riktigt skööönt!
Tyvärr blev de inga nya grep som jag lärde mig,
hade redan gått igenom greppen under utbildningen vi hade i skolan, så det
blev mer som en repetion för min del.
Hela söndagen var det även massage, riktigt skönt men rätt seg var man sen när man hade slutat för dagen, haha.
Träffade Jocke, en riktigt bra vän, vid centralen, åkte sedan hem till honom å titta på film.
Riktigt kul!
tog 21.15 tåget hem.
Tack för en trevlig kväll!

Igår (måndag) blev det mest att ligga ute i solen & ta det lugnt innan träningen på kvällen.
Märktes tydligt att våren e här - kunde ligga i bara bikini å bränna på axlarna ^^
Träningen gick riktigt bra förutom att Fanny sköt sönder min hand xD
eller ah en liten stukning ^^
Har typ blåmärken på båda sidorna av höften efter alla slängningar haha
fina märken.... NOT ^^

Idag (tisdag) väcktes jag av mamma runt halv 10 tiden, gick upp för att fixa mig
innan jag skulle ta bussen till Saltskog där morfar skulle hämta upp mig.
Vi skulle sedan övningsköra runt i stan e stund.
Han har nämnligen varit en sån här körskole lärare en gång i tiden,
så de kändes väldigt bra att få köra med honom.
Han hade inget att påpeka alls, sjuuuukt glad!
Enligt honom hade han gett mig körkortet direkt om han hade varit uppkörningslärare :D
Men man ska inte säga hej än förrän man står med körkortet i handen^^
Just nu blir det bara att sitta och ta det lugnt och njuta av påsklovet !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0