När jag behöver dig som mest, så finns du här. När jag behöver dig som minst finns du alltid till hands, behöver jag dig inte alls så kmr du alltid att kvarstå i mitt hjärta & ge mig det jag vill ha !


Om några timmar blir de att dra iväg in til Södertälje igen,
men den här gången ska jag bege mig upp till Täljehallen för att jobba.
Jag ska hjälpa Martin (stadium) med att så i shoppen och sälja prylar & kläder
samtidigt som det pågår en basketcup i Täljehallen- Scaniacup, eller ngt sånt ^^
Jobbar mellan 14-20 så de e bara å komma dit om ni inte har ngt för er, haha.

Nu funderar jag på om jag ska lägga mig ner i sängen och bara ta de lugnt med filmtittande
på datorn- RIKTIGT SKÖÖÖNT!
Därefter blir de nog att ta bussen in till stan & utföra sina arbetstimmar.
Ikväll blir det som resterande kvällarna:
Ta det lugnt och kanske ringa Anton :D
Alltid lika kul å prata med honom!<3

Nej men nu blir de att sätta på en film,
vi höres
puss & kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0