Vill på ett sätt inte att de ska ta slut, men kan ändå inte sluta längta till den dagen !


Igår var det dags för "IGELSTALOPPET" som skolan anordnar varje år som vi elever ska springa.
Loppet är på 7,5-8 km.
Vi treor ska springa från Mälarbadet, upp i kusens backe och sen fortsätta till skolan,
tvåorna och ettorna springer samma sträcka fast åt andra hållet ^^
Det gick väldigt bra !
Kom 5:a av alla tjejer (åk.3), STOLT tjej! :D
Därefter blev det att snabbt skynda sig till mormor å morfar för att duscha å fixa sig.
Vi treor skulle nämnligen ha MÖSSPÅTAGNING! :D
Lärarna hade gjort det så fint och underhållande med en massa saker och tävlingar i samlingssalen ^^
När de sedan skulle avsluta allting sjöng de Beyonce´s "Halo" men
med omgjord text så de sjöng "hejdå" istället för halo (en tack och adjö text som de flesta lärare gör när de ska tacka av studenternas tid),
då fick jag å många andra i klassen tårar i ögonen...
Därefter gick vi ut till platsen där vi ska ta studenten (inge populärt ställe
för oss studenter men ah...)
Då kände man den här känslan "nej jag vill inte lämna klassen eller att de ska ta slut.."
men samtidigt längtar man så otroligt mkt på att den dagen ska komma!!!
IDP 3 <3

Sedan blev det att ta en glass på stan med Sara, Alice, Alin, Johanna, Milica & Anton
innan jag tog 14.52 bussen hem :)
Mycket trevligt en solig dag!!
Fick därefter skynda mig hem för att packa matchkläderna,
skulle sedan vid 17 tiden vara i Nykvarn för samling innan vi skulle bege oss till Torshälla för att spela premiärmatchen :D
Fan va nervös å taggad jag var!
Fick dock bara stå ena halvleken...
Lite tråkigt faktiskt...
Men jag höll 0:an iaf :D
Blev vinst med 3-1 !
BRA KÄMPAT TJEJER & BRA START PÅ SERIEN!!
<3

Jag å pappa åkte sedan till BugerKing för att käka,
bra mat efter match haha ^^
Sedan blev de nästan sängen direkt när jag kom hem, sjuuuuukt trött å träningsvärk xD



Josefin Kemi, Sara Torpner, Alin Khatchadourian, Alice Rönn, jag, Milica Stokic
Anton Olofsson, Johanna Jovér & Niklas Karlsson
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0