Aldrig kul när det svider i plånboken


Idag vaknade jag upp å var INTE bakis faktiskt !
Riktigt skönt, men jag drack iofs inte så mkt om man jämför med de andra :)
Vaknade upp å gjorde mig i ordning direkt.
Jag å mamma åkte sedan in till Södertälje för att shoppa lite!
Riktigt kul att få hitta på någonting med mamma för en gångs skull å samtidigt få göra någontign som vi båda älskar - SHOPPA!
Men sen att de svider lite när man märker att man inte har några pengar kvar xD

Jag hittade nog mest :P
* Ett par höga, tajta svarta jeans (Vila)
* Ett par höga, tajta vanliga jeans (Vila)
* En lång blus (Vila)
* 2 tröjor, likadana men olika färger (Esprit)
* Armband (Två hjärtan)

Riktigt nöjd med alla dessa köp, men som sagt det sved i plånboken efteråt.... -.-'
Åkte hem å pappa bara skakade på huvudet som vanligt när han såg kassarna ^^
Men han sa även att allting var snyggt så de kändes ändå bra.
Hela familjen drog sedan ner till ip för att kolla på när Järnas herrlag (A-laget) hade match mot Enhörna.
Vinst med 1-0 !!! :D
Därefter blev det att gå hem å göra mat, samt göra något teoriprov för min del.
Gick väldigt bra!
Nu blir det att kolla tv med familjen å på någon film lite senare :)

Hare bra så hörs vi kanske mer imorgon! :D
Puss å kram alla läsare !<3


Aldrig har jag saknat någon så mkt som jag saknar dig :'( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0