DRÖM om morgondagen, MINNS gårdagen, LEV idag !



Sitter nu här på trafikskolan igen för att plugga teori.
Det är som sagt inte det roligaste men ett MÅSTE för att klara av provet...
Stör mig på att det är så pass mkt onödiga frågor som inte alls har med körkortet att göra,
+ att det e så pass många frågor angående lastbilar :s
Varför ska de ha så mkt frågor om dom när det är B-körkort man ansöker om,
inte ett lastbilskörkort...?
Men men det e väl till ngn nytta trots allt, vad vet jag..
Jag strävar bara efter att klara av den här dumma teorin å uppkörningen så att man äntligen får kortet i sin hand!
skulle kännas så AMAZING!!!!! :D
Vilken känsla asså!
Gud kan inte fatta att det snart e dags för skrivning å uppkörning :o
På onsdag e de dags för halkbanan,
rätt nervös faktiskt, har den här läskiga känslan inom mig..
Råder inte så gott när de gäller mig! xD


Men men snart kmr mina päron för att hämta mig.
De skulle bara förbi systemet, på en måndag xD
Vette fan !
Sen lir de nog att fortsätta med teorin hemma,
eller bara slappa lite med lite annat som man lätt kan föra emellan ibland.

Nä nu måste jag logga, pappa e här!
tjoo hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0