Enjoy this MOMENT, for this moment is your life


Ännu en gång dålig uppdatering.
Har ärligt inte riktigt orkat skriva nga inlägg de senaste dagarna,
pga. trötthet och saknad.

Sen i tisdags har jag ärligt inte gjort så jätte mkt.
Har varit på dessa introduktionskurser i Sthlm och lärt känna min blivande klass :)
Alla e riktigt trevliga å jag trivs redan med allihopa,
även de norska studenterna som man inte riktigt förstår vad som sger än så länge
men de börjar även ta sig lite där ;)  haha
För var dag så har man börjat prata med allt fler personer & man lägger märke till att
nästan alla har exakt samma intressen å personligheter :)
Riktigt kul faktiskt!
Har redan hittat på en massa grejer utanför skolans område :)
Känns riktigt kul att man redan har fått den här sammanhållningen!

I onsdags tillbringade jag em/kvällen med mina underbara å efterlängtade brudar;
Malin, Madde, Edith, Emma, Emma, Sara & en kompis till Emma.
Vi drog å åt tillsammans å hade det riktigt kul!
Sista träffen tillsammans innan jag, Malin, Madde å Edith börjar plugga i 5 år på olika platser.
Mlain flyttar ju ner till Lund :( Medan jag, Madde å Edith håller oss kvar i Sthlm :)
Därefter hade jag träning, vilket gick väldigt bra.
Erik (målvaktstränaren) hade lagt upp träningen så att det blev mycket slängtekniksövningar
och teknik överhuvudtaget - sånt som både jag och Elisha tycker e jätte kul!
Rolig träning med match i slutet!

I torsdags har jag för mig att jag inte gjorde någonting speciellt
efter att jag kommit hem ifrån kursen...
Eller jo vänta, hela familjen var ju bortbjudna till Malin å hennes familj på kräftskiva! :D
Helt amazing!
Det var sista kvällen som jag kunde träffa Malin innan hon som sagt flyttar till Lund :(
Fan va jag kmr sakna henne!
Min barndomsvän! <3
Kom ihåg att : "Together forever, never a apart. Maybe in distance but never in heart!"
LOVE YOU MALIN !!! <3
Messade även med Anton på kvällen :)
<3

I fredags slutade vi vid 12 i Sthlm :)
Drog ner till Tälje för att äta lite lunch med mamma för
att sedan dra till körskolan å plugga teori.
Gick väl helt okej, men inte helt nöjd.
Gick bättre på kvällen när jag fortsatte med testerna.
Hade sedan filmkväll med min underara familj!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0