Ett knäpp med fingrarna skulle vara helt amazing just nu...


Kom precis kommit ur duschen efter att nästan precis ha kommit hem från stranden.
Riktigt skönt men man känner att brännan finns där å att det svider ^^
Men men vill man bli brun så e de väl bara att bita ihop (blir oftast röd innan den bruna färgen kmr)!
Just nu känns det riktigt skönt att sitta inne en stund
efter att ha varit ute nästan exakt hela dagen i den fina sommardagen.
Som jag nämnde i ett inlägg tidigare, så hade mamma rätt om att det var varmare
i havet idag än igår.
Jag tror att det låg mellan 23-25 grader, helt ärligt !
Riktigt skönt att få svalka av sig lite.

Just nu sitter man i soffan å tänker å funderar lite...
Försöker få tankarna i mitt huvud till ngt positivt,
men just för tillfället finns det ingenting som får dem till att det ska finnas ngt...
Får det bara till negativa grejer...
Orkar inte...
Vill bara ha ett svar...
Som jag skrev sist; vill bara att allt ska bli som förr!
Backa tillbaka till förra söndagen, då allt var helt perfekt, helt underbart !
Saknar de...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0