Förstår inte hur oron ska vara så stor


I morse var jag & körde med körskolan kl.7.
Det var inte de lättaste att komma upp ur sängen men när jag väl
övningskörde in till Tälje så vaknade jag till.
Hela körlektionen gick jätte bra å jag e inte ett dug orolig för uppkörningen,
däremot e jag JÄTTE orolig å vervös för teorin,
för de e den jag tkr e svår å jobbig :(
Usch, vill verkligen inte faila...!

Drog sedan till indroduktionskursen igen för att sitta i skolan till kl.16.
Blev en lång dag med både matte, kemi, fysik å ellära hela dagen.
Som Maria (en elev där på skolan oxå) sa:
"Varför ska naprapater ha erfarenheter å kunskaper om ellära? Vi ska kunna knåda, knäcka, mjuka upp muskler å massera. Vi ska ta hand om människors hälsa!"
Jag håller helt å hållet med henne :s
Känns lite som om de e en aning onödig information till oss naprapater, men de har säkert sin fördel i slutändan.
Den sista timmen i skolan kändes som en evighet, tack vare läraren som höll i elläran.
Så tråkig!  haha

Kom hem vid 17.30 någonting å satte mig här vid datan för att fortsätta med teoritesterna.
Shit va jag e orolig...
Får försöka koppla bort oron just nu å koncentrera mig på frågorna ett tag.
Bäst å sätta sig ner med dessa frågor ett tag.
Vi hörs lite senare !

Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0