Njut av livet, fyll det med bra innehåll. Det rinner snabbt iväg, och kommer inte vara för evigt


E nu äntligen hemma efter att ha varit i Trelleborg, på Öland och i Borlänge hos kusinerna :)
De e rätt skönt att äntligen vara hemma igen,
sova i sin egen säng!
Vara på "trygg" mark helt enkelt.
I trelleborg hade vi det jätte kul, som jag tror att jag skrev om förut!
Bra sällskap, si sådär med vädret & god mat.
På Öland låg vi för det mesta på stranden å badade i havet!
Hade det trevligt, men olyckligt för min egen del...
I Borlänge träffade vi som sagt kusinerna.
Ritkigt kul, tanke på att vi knappt träffar dom.
Var även på 40-års kalas å hade filmkväll.
Trevligt sällskap, god mat å mkt tokigheter !

Nu sitter man här å bara tar de lugnt.
Har gjort lite teoritester å de känns riktigt bra!
Känns som om man fattar ngt nu iaf,
eller ah väldigt mkt ska jag väl säga!
Kmr bli skönt å ha kortet i min hand snart !
YÄY!!
Nu blir det nog att kolla på tv med mina päron.
Hörs mer imorgon, antar jag ^^

Puss å kram på er alla !
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0