You making me happy all the time, just to be you


Idag har jag varit på introduktionskursen hela dagen.
Den har varit väldigt seg, med bara matte å kemi pluggande hela dagen.
Långa pass oxå...
Men men de e bara å kämpa på :)

När jag väl kom hem sate jag mig här vid datan å gjorde nga teoritester!
Går väl helt okej, men inte riktigt nöjd ändå...
Men men huvudsaken att jag klarar de på skrivningsdagen :o
fett nervös...

Sitter just nu å e jätte GLAAAAAAAD!!! :D
Sitter å skriver med Anton å han e hur söt/ gullig/ underbar som helst!
Han e verkligen världens sötaste kille!
Vill bara ha honom här,
vid min sida.
Känna hans närhet,
hans armar runt min midja
å känna den här underbara känslan som uppkommer inom mig när jag har honom i min närhet!<3
Känslan e obeskrivlig!
I´m in love! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0