Jag älskar dig inte bara för den du är, utan för vad jag är när jag är med dig <3

jävligt dåligt med uppdateringar denna vecka.
Inte okej, men jag har ärligt inte suttit vid datan speciellt mkt utan har haft fullt upp med andra saker,
å har jag suttit vid datan har jag som sagt haft annat för mig.
Får skriva av mig lite nu så ni har lite att läsa iaf ^^

Måndags: som jag skrev i förra inlägget så hade vi första träningen efter uppehållet.
Annars blev de bara att ta de lugnt.

Tisdags: Tog det lugnt exakt hela dagen. Var förbi arbetsförmedlingen för att meddela att jag ska plugga på högskolan i höst så att de kan ta bort mig ifrån arbetssökande. Tillbringade sedan hela dagen på körskolan tills pappa kom å hämtade mig. Tog det sedan lugnt hemma med familjen. Pratade med Anton i tele på kvällen :)

Onsdags: HALKBANAN!!!!!!!!!  :DDD Gjorde som sagt halkbanan om ni inte förstod de :P snacka om att jag var nervös innan å när jag satt i bilen på väg upp till Gillinge. Pappa bara skrattade - som vanligt när han ser mig nervös xD
Men när man väl satte sig i bilen som man skulle köra så gick allting jätte bra :D Stolt tjej här! haha
Fick köra automat, vilket jag aldrig gjort förut, men kan säga att de va jävligt skönt att köra de !
Blev GODKÄND!! :D

Torsdags: Introduktionskursen inför högskolan började kl.9 i Stockholm. Blir tvungen att läsa in både kemi å fysik eftersom jag inte läste de på gymnasiet + att vi går igenom lite matte för att repetera.  Höll på till 16 tiden någonting. Sen blev de att åka direkt till matchen!
As stressigt men klarade de iaf, haha.
Tyvärr blev de förlust men tyckte ändå att vi kämpade på bra eftersom vi bara var 6 ordinarie spelare å jag fick spela mittfält :O  Tog det sedan lugnt på kvällen!

Fredags: Va på introduktionskursen till ungefär hälv 2 eftersom jag blev tvungen att gå tidigare för att hinna med tåget till Falköping halv 4 ifrån syd :) När jag kom hem till Anton träffade jag även Joan å Claes som var hos honom. Hade riktigt kul :) Därefter kom även Tim! Vi drog ut till deras lilla bakgård å lirade lite fotboll. Kunde inte bli bättre; killarna var rätt påverkade (öl) å försökte leka proffs :P hahaha riktigt kul !
Därefter kom även Elin, Claes syrra. Vi spelade "Med andra ord" å vilka vann??? JO TJEJERNA!!! :D så grymma!! haha ;)  Tim å Anton va inte direkt samarbetsvilliga med varandra (de va i lag), haha så kul!
Spelade lite mer fotboll efter ett tag. Drog därefter in till Anton å spelade hög musik å hade de riktigt nice! När klockan närmade sig 22.30 drog vi ut till en pub. Killarna var väldigt dragna innan vi ens kom dit men hade riktigt kul ändå. Anton bjöd mig även på en cider så snäll å söt han e ! <3 han va helt underbar hela kvällen! helt amazing ! Går inte att beskriva hur söt han var ! <3
Vi drog sedan hem till honom lite tidigare än de andra för vi båda frös som fan å han va väldigt dragen.
Tog det lugnt hemma hos honom innan vi gick å la oss :)

Lördags: Tog det lugnt hela dagen, jag å Anton. Han va rätt bakis, stackarn :/ Drog å köpte frukost å gick sedan till Viktor (brorsan) å hängde där i typ 2 timmar eller ngt, kollade på film å chillade. Drog sedan hem till Anton igen, tog det lugnt, filmtittande å myste. Han köpte sedan pizza till oss båda innan vi drog hem till Joan :) Efter säkert 30-40 min drog vi ut å spelade fotboll. Tog även med Joans hund som var helt galen i bollen, haha.
Vi hade det väldigt mysigt å roligt ute på planen, med öl/cider drickande :)
När klockan närmade sig halv 10 eller ngt sånt gick jag å Anton hem till honom igen för att chilla. Kollade tv, han spelade lite poker å tog det bara lugnt. Gjorde inte så mkt på kvällen, men de gjorde ingenting för hade kul  mysigt ändå <3
Gick å la oss rätt skapligt eftersom mitt tåg hem gick kl. 09.14 :(

Söndags: Gick upp vid halv 9 tiden. Gjorde mig i ordning å tittade lite på Anton när han låg å sov så sött. Ville inte väcka honom när jag skulle gå, kändes lite taskigt :( så jag gav honom en lätt puss på kinden å sa att jag blev tvungen att gå nu. Han tog tag i min arm å frågade om han skulle hålla kvar mig, vilket jag verkligen ville trots att jag inte kunde :( Han frågade även om han skulle hänga med mig till stationen å säga hejdå där, vilket han gärna fick. Vi begav oss till stationen å kramades hejdå :'( Fan va jag ville stanna kvar hos honom, i hans varma famn!<3
När jag väl kom hem, var det bara att packa fotbollskläderna, äta å sedan bege sig till Nyköping för match. Förlust med 2-0, å det gick inge bra för ngn i laget.... Fick en spark i magen, en smäll på höften å stukade ena långfingret + att de va min sämsta match ever... Begav oss sedan hem igen utan en vinst..
Tog det bara lugnt hemma, snackade med Anton på fb å sedan på sms :) alltid lika trevligt/mysigt <3

SAKNAR HONOM!!!!!! <3


Anton´s tröja (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0