Nollning = JÄVLIGT KUUUUUUUL FAKTISKT!

Lupe Fiasco - The Show Goes On

Har haft lite å fixa/göra sen i måndags, df det inte har blivit nga inlägg sen dess.
Som jag nämnde i måndags så blev klassen indelade i grupper inför nollningen å att vi tillsammans
skulle komma på en utklädad.
Något vi även blev tvungna att komma på tills fredagen (imorgon) var att hitta på ett uppträdande samt en kampsång som vi sedan ska uppträda/sjunga i matsalen på fredag.
På fredag ska skolan nämligen ha en s.k. PUBKVÄLL, där det blir uppträdanden, kampsånger,
lekar, mkt drickande (inte så jätte mkt för mig - pank!), festande
å bara ha jävligt kul hela klassen!!!! :D
Sedan är det meningen att vi ska dra ut på krogen, men eftersom vi ska till Globen å jag bor
jävligt långt bort (sista bussen/tåget går vid 2 ifrån södertälje) så kmr jag inte hinna dra ut :(
Lite tråkigt faktiskt men ändå så gör de inte så jätte mkt eftersom jag ändå inte har pengar.
Men som sagt, hade varit kul å varit ute med hela klassen å bara släppt loss lixom !

I tisdags åkte hela min grupp in till stan för att införskaffa grejer till utklädnaden.
Hittade bra grejer (kläder å tillbehör) ^^
Åkte sedan till Södertälje för att åka med mamma hem.
Tog det sedan lugnt med lite teoritester.
Somnade sedan relativt tidigt.
Igår (onsdag) hade jag körlektion kl.7.
Jag fick köra i min utklädnad, MEN det var inte så farligt (bild kmr sen om hur jag såg ut, då förstår ni).
Körlektionen gick väldigt bra å de kändes riktigt skönt när läraren sa att hon kände sig riktigt trygg när jag körde samt att jag kmr klara det här galant !! :D
HOPPAS ATT HON HAR RÄTT!!!
När jag kom till skolan sen blev man riktigt förvånad när man såg allas utklädnader.
HAHA snacka om att alla va SKIIIIIIIIT SNYGGA!!!
Nga var poliser/tjuvar, "dagen efter en fylla", bebisar (gick bara runt i underkläder å blöja, tjejerna hade ett tajt linne), balettdansörer (ni ska bara se killarna i den utklädnaden - sexigt haha), Grease (t-birds & Pink Lady), fotbollsspelare/cheerleading (killarna va cheerleaders & tjejerna fotbollsspelare) å nga var typ hipp hopparaktiga ^^
Min grupp var indianer ! :D
Tkr som sagt att alla var riktigt snygga!

Idag (torsdag) hände det inget speciellt mer än det som hände igår - ALLA var utklädda !!
Hade introdution till den kliniska delen (praktiska delen på en klinik) under hela förmiddagen å fysiologi under hela eftermiddagen.
Dagen var rätt seg men kom ändå hem skapligt tidigt (17.30 någonting).
Har inte gjort så jätte mkt sen jag kom hem, har suttit med teori frågorna å det har gått riktigt bra !
Känns lite som om att jag e redo för skrivningen nu, men ska nog inte säga för mkt... !
Nu blir de nog att fixa i ordning sig för sängen, ska upp å köra kl.7 imorgon oxå.
KUL!

Saknar Anton som FAAAAAAAN! :'(
<3


Alla e så jävla snygga!! <3


Min utklädnad !


Nga av balettdansörerna ^^


Så här såg bebis killarna ut ^^


Tjuv å polis ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0