When you look at me with your smile, I´m shining up like the sun


Jadu vad har jag gjort idag?
Hmm...
Väcktes runt halv 11-11 tiden av pappa.
Satte mig en liten stund framför datorn innan pappa sa att vi skulle
ut å övningsköra lite samt träna på det som körskolan rekomenderade att jag skulle finslipa på.
Allting gick jätte bra.
Körde runt lite i Järna, ner till kusinerna, till farmor & farfar, till Nykvarn och lite allmän åkning.
Snacka om att de e kul att köra å snart när jag har körkortet i min hand så kmr det kännas extra kul
när jag själv har på svart å vitt att jag verkligen kan när jag lägger manken till :)
Men som sagt, det gäller att sätta teoriskrivningen först :/
Uppkörningen kmr jag nog inte ha någon större problem med om jag får säga det själv å
utgå efter vad de runt omkring mig säger/tycker när de kört med mig :)
Känns riktigt kul!
Fick lite fika hemma hos kusinerna innan vi körde hem. GOTT!
Satte mig här direkt vid datorn för att göra nga tester.
Går riktigt bra just nu!
SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Ska fortsätta lite till å funderar sedan på å ringa Anton en stund :)
Saknar honom som F*N! <3
Vill träffa honom snart igen å hoppas självklart att jag får de <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0