Amazing night is coming!! :D

Nä men nu blir jag verkligen besviken på mig själv.
Bilderna kom inte in häromdagen heller å har inte suttit vid datan sen dess.
Har inte gjort något speciellt men det har ändå inte blivit av.
Igår hade jag en väldigt trevlig dag, med först massage i skolan kl.8.30-11.15,
därefter åt jag min lunch som pappa hade lagat å drog därefter till Plattan för att möta upp Ellinor å hennes kompis Sandra. Vi skulle gå runt en stund å sedan dra å fika :)
Mycket trevligt kan jag säga, pratade på om allt.
Tog sedan 13.57 tåget till TÄlje för att möta upp Sofia för att gå på stan med henne en stund å hjälpa henne med att finna lite julklappar till sin mamma, pappa å sin kille Daniel.
Hade mycket trevligt, dock rann tiden iväg.
Åkte hem med pappa å fick sedan besök av fam. Dahlqvist.
Det blev att vi åt tacos hade det trevligt hela kvällen. Blev även att jag masserade Madde i 40 min  innan "Svenska hjältar"- galan började. Kan erkänna att jag blev riktigt rörd å imponerad av deras insatser!! <3
Masserade sedann Emil när fam.Dahlqvist åkt hem. Han somnade även denna gång - så gulligt!
Somnade runt 12 tiden.

Har inte gjort så jätte mycket idag. Tog det lugnt hemma, åkte iväg å träffa Mikaela i typ 30 min innan det blev dags för mig att åka in till Tälje för att jag skulle möta upp Linnéa.
Sprang på Linda en stund innan. Mycket trevligt, med skratt som vanligt. Måste träffas fler ggr :)
Träffade sedan Linnéa å henns kompis Jonas.
Kom precis hem till Linnéa å hennes sambos lya. Inte så stort men riktigt mysigt :)
Snart blir de å fixa sig till kvällen - JULFEST MED KLASSEN!!! :D

Ska ta en cider nu å ha det trevligt med Linnéa innan det e dags.
Ha det så bra så hörs vi! :)
Puss å kram på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0