Ett snabbt inlägg innan jag ska fortsätta kolla på Glee- serierna.
Vad har man gjort idag?
Jadu... de undrar jag ärligt oxå.
Inte ett skit kan jag säga, skulle ha pluggat lite eftersom jag nu har 2 tentor efter mig tanke på att jag har varit sjuk, men ni som känner mig eller som har läst bloggen tidigare så skjuter jag gärna upp pluggandet så ni kan ju gissa hur det blev idag oxå...
Som sagt sen mamma å pappa drog i morse vid 11 tiden så har jag bara tillbringat minn dag i sängen å kollat på Glee serierna. Har ännu inte kollat klart på säsong 1. De påminner ärligt lite om High School Musical, men med mer shower å mer musik. Helt okej faktiskt!
Har precis gjort lite varm choklad som jag ska gynna mig med å lite chips som jag åkte iväg å köpte mitt på dagen, de e ju trots allt lördag :)
Men ingen direkt bra frukost/lunch/middag som de kommer bli å har blivit...
Men men vad ska man göra, e JÄVLIGT lat när jag e hemma när det gäller å fixa mat + att jag har inte ätit speciellt mkt under tiden jag har varit sjuk så bara där har det blivit mindre käk, dvs. mindre magsäck oxå...
Päronen kommer inte hem förrän efter 20 tiden någon gång så har ytterligare nga sköna/tysta timmar kvar hemma ensam :)
RÄtt skönt, men hade inte skadat med lite sällskap ibland :/
Men önskar som sagt mest att jag vore hos Anton i Falköping å firade hans födelsedag med släkt å vänner :)
Mycket roligare å mer välkomnande än att sitta hemma själv en hel lördag..
Men men ska kolla serie nu, vi hörs säkert senare.

puss hej <3
Tråkigt å onödigt inlägg jag vet, men kände för att skriva lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0