Ibland e de bara för sööööööta


Måste bara slänga in ett snabbt inlägg angående något jag läste igår (ni som har läst metro, har läst detta).
Såååå kul å så sött !

Citat om tomten av barnen på förskolan Täppan:

Della: "Tomten är nog ganska snygg. Han bor i Finlandm i en lägenhet."
Joel: "Jag tror att tomten är 100år. Eller kanske 50. han är gammal i alla fall."
John: "Förra året träffade jag en kopia av tomten. Jag vet att det var en kopia, för han ade bruna kläder."
Esther-Lou: "Jag har aldrig träffat tomten. Jag tror att jag får göra det någon gång, men inte i år."
Joel: " Tomten bor på Island. Visste inte du det? Du är ju vuxen!"
William: "Tomten bor i ett hus långt inne i skogen på Island. Där har han sina renar."
John: "Han tar nog av sig tomtekläderna och åker flygplan när han ska dela ut julklappar"


Snacka om söta ungar! haha :D


Kommentarer
Postat av: elli

"Jag har aldrig träffat tomten. Jag tror att jag får göra det någon gång, men inte i år."

hahaha bästa :D

2011-12-11 @ 20:30:22
URL: http://eellis.blogg.se/
Postat av: elli

"Jag har aldrig träffat tomten. Jag tror att jag får göra det någon gång, men inte i år."

hahaha bästa :D

2011-12-11 @ 20:33:43
URL: http://eellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0