Tagga plugget inför sista tentan ! Sen blir de massage !


Blev inte speciellt många timmars sömn efter galan i lördags.
Skulle upp å jobba på söndagen sen, skönt att man började kl.12 :)
Tiden gick trots allt väldigt fort även om man va riktigt trött!
Väntade på att mamma skulle sluta sen kl.16 (jag slutade 15.15), för att
vi skulle åka hem tillsammans.
När vi väl kom hem stod maten på bordet å sen va det bara att sätta sig med pluggböckerna.
Dock kunde jag inte riktigt koncentrera mig...
SOmnade inte förrän strax efter 2 någon gång...
Tur att man va ledig!

Idag hade jag ställt klockan på halv 10 för att verkligen komma upp å plugga gärnet hela dagen, tanke på att tentan e i morgon å man va ledig idag.
Fick väldigt mycket gjort faktiskt, även om det inte riktigt känns som om att jag kan någonting...
Allt bara snurrar runt i huvudet på mig...
Suck...
Vet inte alls hur det kommer gå imorgon, men jag kan tyvärr bara göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker! Skulle kännas riktigt skönt å avsluta terminen med att klara sista provet på första försöket!
Vilken bra avslutning på terminen!
Ser även fram emot de kommande lektionerna (innan vi går på jullov nästa torsdag), då vi BARA har massage! :D snacka om sköna lektioner!!! för vi har bara halv dagar oxå!!
Å ser även fram emot lördagen då de e JULFEST på skolan, som min klass har engagerat :D
Å Linnéa ska hänga med, som jag sedan ska sova över hos :D
Kommer bli helt awesome!!!!!<3

Nu blir de att jag måste fortsätta plugga men det blir fler inlägg imorgon, jag lovar :)
Å då kommer även lite bilder fram julgalan!!
Puss å kram på er alla tappra läsare! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, vill du följa varann på bloglovin? :)

2011-12-13 @ 11:22:20
URL: http://evelyna.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack! :) ja det kan vi väl göra :)

2011-12-14 @ 17:58:37
URL: http://zandrakjelledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0