utanför hushållen = vårkänsla, innanför = julkänsla


Fredag 23:e  : Tog det lugnt hemma, tills jag skulle iväg å träffa MAAAAAAALIN :D :D
Snacka om att jag har saknat min älskade barndomsvän!! <3 Har inte träffat henne sen i mitten av augusti då hon flyttade ner till Lund för att plugga. Nu va de på tiden<3 Hade grymt kul!
Blev bara å ta det lugnt resten av kvällen med familjen. Kollande på Bingolotto uppesittarkväll med lite smått å gott till. Blev 50kr vinst för min del! Va ett nr ifrån att vinna en resa till Thailand, ett nr ifrån att vinna en bil å så va de ngt mer storvinst jag bara va ett nr ifrån på de tre spelen :o snacka om att jag vart lite ledsen :(((
Smsade även med Pontus hela kvällen (A) Önska han hade hållit oss sällskap istället för att ha haft det tråkigt hemma, ensam i sin lägenhet :( <3

Lördag 24:e  : JULAFTON!!!!!! :D snacka om att de INTE känns som julafton! Ingen snö, de e + gradigt ute, å de känns bara allmänt inte som om att de e dags för jul än. INTE OKEJ!! De enda som va ett tecken på att de verkligen va julafton va alla julklapparna som låg under granen, alla mammas tomtar (snart 100st) som va utspridda lite var som helst i hela huset, all julmat som pappa höll på å fixa, glöggen som va framtagen osv. Hemma hos oss va de jul, men ute? NEJ INTE ETT DUGG!!!
De va full fart med att fixa inför julmaten tsm med mormor å morfar som skulle komma. På morgonen blev de även lite spel spelande med familjen (börjar bli som en tradition i familjen, haha). Mormor å morfar kom mitt under Kalle Anka. Därefter blev de julbord å sedan de alla har väntat på (eller iaf jag (A)) JULKLAPPSÖPPNING!!!!!! :DDD    HAHA KÄNNER MIG SOM ETT LITET BARN FORTFARANDE NÄR DE GÄLLET SÅNT HÄR!!! hahahaha de konstaterade t.o.m. morfar haha!!!
Gud vad jag vart glad för alla julklappar!
Här kmr lite av de jag fick:


* Zlatan boken
* Godis
* Pengar
* En avslappnings olja till massagen
* Massa smycken
* En äkta silver ring
* 2 Skissblock + penna
* Bestick tills jag flyttar hemifrån
* 2 perfymer från Sarah Jessica Parker
(en stor å en lite mindre)
* 2 handkrämer från Sarah Jessica Parker
* En lampa som ser ut som en sten
(den gör så att luften cirkulerar runt typ, eller ngt sånt)
* En spa behandling
* Smink
* Stora mobilhörlurar
* Pressentkort
* Massa kläder
(underkläder, en skit snygg kavaj, snygga leggins, jeans, pyjamas, benvärmare som farmor själv har stickat, en blus, en varm kofta/hodd tröja typ)
* En Eee Pad Transformern (en ipad som man kan koppla ihop med ett tangentbord så de blir en data)


STORT TACK FÖR ALLTING!!! ETT STORT GRATTIS ÄVEN TIL LINDA SOM FYLLER 19 !! :D <3



Julaftonsmorgon :)


Familjen spelar spel på julaftonsmorgonen :)


Jag på julaftonsmorgonen ^^


Under kalle Anka ^^


Glöggande med mormor & morfar :)


Jga å brorsan vid granen :)


Pappa, Emil & morfar :)


Mamma, mormor å så jag :)


Fam. Kjelledal <3


Julklappsöppning :D


GD JUL mamma å pappa :D
(jag å Emil på glaskristallen när vi e små)


Alla spelar spel å jag som redan vunnit messar med Pontus :)


Jag bland mina julklappar ^^


Emil ^^


Med denna bild på mig så säger jag GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!! :D
haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0