Lite allmänt vad som har hänt sen julfesten den 17:e


Finns ingen speciell bra ursäkt till att det inte har blivit ngt bloggande på över 1 vecka förutom att de har varit mycket nu inför julen och man har fixat och donat med julklappar, julmaten, försökt att umgåtts med polarna som man inte har träffat på jätte länge samt att jag helt enkelt inte har tillbringat så mycket tid vid datorn helt enkelt. Vet att det har varit dåligt med inlägg å att man kan tycka att de itne tar så lång tid att slänga in ngt lite då och då, men som sagt sitter man inte vid datorn så blir de lite svårt eftersom jag inte kan blogga via mobilen - hade då blivit lite mer inlägg. Får försöka fixa det om jag orkar :)



Nu blir de lite sådär snabbspoling från vad som händt sen förra inlägget.
Jag å Linnéa drog som sagt ut på min klass julfest förra lördagen, den 17:e, å de blev väldigt lyckat i början iaf, men lite väl långdragit tkr jag nog väntan på självaste festen (dansandet).
Vi Hade jätte trevligt med klassen, skrattade å pratade som aldrig förr. Mycket sjungande och underhållning under hela kvällen. Vi drog sedan till Östertälje vid 23 tiden någonting för att gå på en hemma fest samtidigt som vi skulle träffa Pontus, Michaela, Filip, Calle å nga till, men framför allt för att ta hand om Niclas... Han hade ringt å varit helt förstörd, han hade aldrig mått så dåligt i hela sitt liv å bad verkligen att vi skulle hjälpa honom hem... "SUCK" !!!
Hur lyckas jag alltid med att de e MIG alla ringer när de behöver hjälp, alltid mig lixom... ? Jag vet att jag e FÖÖÖÖÖÖÖR snäll, men jag vill ju bara mina vänners bästa, men känns ändå lite att alla förlitar sig på mig lite för ofta... De sa även Pontus, han tyckte verkligen synd om mig den kvällen, söt som han e<3
De va bara å ringa taxi å ta oss hem till Linnéa (utan ngt mer festande!). Snacka om att Niclas betedde sig som en barnrumpa hela kvällen, han kunde inte ens klä av sig sina kläder själv :o  Vi fick både klä av honom sina kläder, göra rent hans tänder, borsta tänderna, mata honom med macka och mjölk å sedan bädda ner honom i sängen.... vem skulle ha gjort ngt sånt, när personen har behandlat både mig å Linnéa illa nga dagar tidigare... Inte många tror jag!!
så om man ska sammanfatta lördagen va de en helt lyckad kväll tills Niclas ringde... Konstigt nog va de lite kul att se Niclas sån å hur han pratade (som en babis, seriöst!), men som han behandlade oss både...? NEJ INGE VIDARE AVSLUTNING PÅ KVÄLLEN!!!!

Söndagen 18:e : Tog hand om Niclas, Linnéa skjutsade hem oss och seeadn va de bara å ta det lugnt exakt hela dagen/kvällen. Åkte sedan in på fotbollsträningen, eller ah blev tvungen å åka in å titta, eftersom jag inte va helt frisk ännu... -.-'
Men det bästa på hela dagen/kvällen va allt smsande med Pontus :) han e verkligen världens sötaste<3

Måndag 19:e : As skön dag när man ätnker efter. Började skolan 8:30 å slutade 11:15, men det bästa va att man BARA har massage lektioner fram till jullovet. Hur nice e inte de :D Tog det lugnt sen när man kom hem från skolan.

Tisdag 20:e  : Massage lektioner i skolan idag oxå! Hade även bestämt med Pontus att jag skulle massera honom direkt efter skolan å att jag skulle hämta hem honom eftersom jag hade bilen, för att sedan skjutsa hem honom när jag skulle hämta resten av familjen då vi skulle iväg på basket. Men så blev det inte ritkigt eftersom han hade jobbat natt å kände att han behövde sova, vilket jag förstod :) Vinst blev de för Södertälje Kings i basketmatchen med nästen 30p. Grymt!! :)  Blev MYCKET smsande med Pontus även denna dag (A)<3



Här kmr lite bilder från julfesten!! :D<3































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0