Vakna upp med ett leende på läpparna och ta dagen som den kommer

Yes I´m sure, you´re my perfect man! <3

Nu när filmen e slut å tänderna e borstade blir det nog att krypa ner i sängen
för att bara ta det lugnt en stund innan det e dags för att sova.
Tänkte ringa Anton, men han verkar ha grabbkväll med Tim så bör nog inte störa,
hur mycket jag egentligen vill de tanke på att de va ett bra tag sen sist...
Miss him and he´s voice alot...
Får ringa honom imorgon istället så att jag inte stör :)

Nej men nu blir de här sista inlägget för ikväll,
å imorgon e de ytterligare dags för en skoldag med bara nervsystemet. Yippi!
Vi hörs!

Natti natti mina änglar :)
Tack för att ni orkar lägga ner eran tid på å läsa min blogg :)
Känns betydelsefullt även om jag inte känner er <3

Martin, hoppas du å Hampus har det bra i USA, LA !
Ses fram emot när ni kommer hem, så man åerigen får träffa er! :)
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0