Vin & cider firande på en tisdag - aldrig fel!

GUUUUUUD vad jag inte kan hålla det jag lovar när de gäller bloggandet å mina inlägg.
Har lovat bilderna, va e de nu, 3 dagar eller ngt men de har då inte kommit upp på bloggen än.. -.-'
Ikväll lovar jag på allvar att de kommer!
Slänger in detta inlägg å sedan bilderna :)

Igår hade vi terminens sista tenta- RIKTIGT SKÖÖÖÖÖNT!!!
Dock önska jag att de hade gått bättre för min egen del...
Blir väl omtenta på den oxå, för jag faila på bildfrågorna vilket gav mest poäng... :/
Men men vad ska man göra, bara å ta nya tag nu under lovet :)
Å de skönaste nu fram till lovet nästa torsdag e att vi BARA har MASSAGELEKTIONER + att vi har halvdagar varje dag!!!!! :D kan det bli bättre!!!?!?! Nej tror verkligen inte de! :D
Den som skulle tacka nej för massagelektioner (både ge å få i 3 hela timmar) skulle fan vara helt störd, haha.
Drog sedan direkt hem till en i klassen, Sara för att ha lite tjejmys :)
Vi drog till systemet (jag fick stanna utanför eftersom jag inte har åldern inne som de andra har), Ica ¨sedan hem till henne föra att börja med maten (hemmagjord potatisgratäng å kyckling, MUMS).
Hade riktigt mysigt där jag, Sara, Johanna, Nina och Gabriella satt å pratade, skrattade å hade hur kul som helst. Lyckades även med maten, vilket vart ett +.
Blev lite vin- och cider drickande under hela kvällen för oss alla trots att vi skulle till skolan dagen efter. Lite måste man få fira när alla tentorna e avklarade.
Satt på hög musik å spelade Uno (xD). haha riktigt kul faktiskt, ni skulle ha sett Nina å Johanna när de spela, haha de gjorde kvällen.
Sedan kom även Karianne å Sondre (ensam kille, norrman) å gjorde oss sällskap innan vi andra skulle ta 20.59 t-banan till centralen :) Blev tvungen att åka hem i rätt lagom tid eftersom vi började halv 9 dagen efter. Kom hem vid halv 11 då de blev sängen direkt !
RIktigt skönt, somnade på en gång kan jag lova.

Idag hade vi som sagt massage från kl.8.30-11.15 (slutade sen). Går inte att beskriva hur skönt de va att äntligen få börja med dena efterlängtade kursen. Nog den kursen som man verkligen har längtat mest till, haha :) Ni förstår nog varför.
När vi väl slutade va de bara å åka till Tälje, för att börja leta efter julklappar till min älskade familj. Trots att de säger å har sagt varje jul/födelsedag att de inte vill ha någonting så MÅSTE man ju köpa ngt iaf, sen att det kanske inte e världens största eller dyraste men iaf ngt. Det e ett måste vid sådana här tillfällen :) de e bara jul en gång om året, haha.
Tror att jag har hittat ngt till brorsan å mina föräldrar men lite osäker fortfarande.
Ingen idé att skriva de här ifall morsan skulle få för sig att läsa min blogg ^^
Sen man kom hem har det bara blivit att man suttit här vid datan, kollat fb lite grann, läst polarnas bloggar å snackat med Niclas 3 ggr inom en timme, haha.
Nu blir de å slänga i sig lite mat, ringa Linnéa angående lördagen å sedan slänga in bilderna från julgalan å lite annat smått å gott :)
Juste måste massera pappa oxå, han har riktigt ont i axeln... Stackarn !!

Puss å kram på er :)
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Lagt till dig på bloglovin nu:D lägg till mig med! Kram :)

2011-12-14 @ 20:59:30
URL: http://evelyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0