What can I say...


Måste bara säga att det har varit en rätt onödig dag idag,
bortsett att jag faktiskt har pluggat nästan hela dagen.
Åkte till skolan som vanligt, men när man väl kom dit så skulle vi tydligen
bara sitta i grupprummen och plugga å i värsta fall ha typ som en frågestund
på eftermiddagen... :O
För det första hade man kunnat tagit sovmorgon eftersom vi itne hade någon samling i klassrummet, för det andra behövde man inte ens komma till skolan, man hade ju lika gärna kunnat suttit hemma å pluggat själv lixom, dock inte fått samma hjälp kanske men ändå :s
Jag å 4 andra satt ändå ensamma i klassrummet utan att läraren ens kom in till oss för att checka av.
Åkte därför till Tälje vid halv 12.
Lunchade med mamma innan hon skulle börja jobba kl.13.
Satt på jobbet och pluggade tills jag skulle dra mig till bussen som gick 14.52.
Åkte hem å sitter nu här framför datan å väntar på att Linnéa ska hämta upp mig när hon har slutat jobba.
Vi ska träffas å åka iväg å käka pizza samt ha tjejsnack ;)
Låter inte helt fel inte! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0