Amazing weekend with you by me side, I hope I see you soon again

Dålig uppdatering, jag vet
men har inte suttit vid datan sen sista inlägget.
Har knappt varit hemma...

I fredags tränade jag 2-3:or i basket i Stålhamra.
Det är väldigt kul, men tyvärr verkar det inte bli ngt lag...
Det har varit 2 st tjejer 3 veckor i rad nu,
tack vare att det har varit så himla dålig information ut till föräldrarna...
Hoppas på fler nu på fredag!

I lördags var jag hemma hos Rickard! :)
Alltid lika roligt och mysigt!
Sov även över där <3
Tack för en underbar helg,
längtar redan tills vi ses igen :D
Du e så himla söööt och underbar,
varje sekund med dig gör min dag ännu bättre,
jag känner mig lycklig, glad
och omhändertagen av dig oavsett vad,
TACK! <3

I söndags hämtade pappa mig hos Rickard,
å jag fick övningsköra hem :D
Gick väldigt bra !
Senare på kvällen blev det träning,
LOVE IT !
Väldigt hård och jobbig träning,
men en underbar känsla när man kommer hem och ställer sig i duschen,
så himla sköööönt!
Sen blev det bara en lugn kväll med familjen innan man somna.

Igår (måndag) var det en väldigt lugn dag, utan ngt pluggande !
FETT SKÖÖÖÖÖÖNT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0