En tung sten som har tryckt hårt mot mitt bröst i nästan 1 år, har äntligen försvunnit!


Tack, e verkligen jätte glad att vi äntligen 
kan börja om från början igen!
Allting har varit så himla jobbigt, både för oss båda kan jag gissa,
under en mycket lång tid, sen allting hände...
För mig har det påverkat både psykiskt och fysiskt,
och varje gång jag sett dig,
har jag fått en stor klump i magen av sårbarhet...
Allting har varit hemskt jobbigt...
Så tack för att du tog de här steget,
jag vet inte om du tyckte att det var tufft eller inte,
men jag är verkligen jätte glad för de!

Även om ingen av oss kmr glömma de som hänt,
så är det här en väldigt bra början.
Kanske t.o.m. på en ny vänskap?
Låt tiden besvara den frågan! <3

Men jag hoppas verkligen på de<3



Har verkligen saknat dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0