Jag är jag, du är du, vi är vi... vad mer begär du utav oss?

LÖRDAG:
Det gick väldgit bra å jobba igår,
trots att jag fick mindre än 4 timmars sömn.
Gick igenom allting som jag behövde kunna, samt om det
var någonting nytt ifrån när jag praktiserade där i våras.
Mycket trevliga personer hela dagen!

Pappa hämtade mig sedan när jag sluta jobba för att åka till
Täljehallen för att se Kings spela.
Övningskörde dit- gick väldigt bra :D
Jämn men katastrof match !
Borås hade verkligen mutat domarna -.-'
Skit match!
Förlora med ett ynka poäng...

Övningskörde hem.
Mamma hade fixat mat så de va bara å sätta sig till bords.
Inte ofta hon gör mat, lite förvånad haha.
Satte oss sedan å hade famljekväll framför tv:n.
Mys!
Melodifestivalstittande å lite gott till.
Gick upp och la mig direkt efter- sjuuuukt trött :o
Låg å smsade lite med Jonas, Anton och Rickard,
men somnade som vanligt utan att vi sagt go´natt haha.


SÖNDAG:
Väcktes av pappa vid halv 11 ungefär,
men låg självklart å drog mig till närmare kvart över 11.
så SKÖÖÖÖNT!!
Satte mig sedan här vid datan å har suttit här sen dess.
Skrivit lite med jonas och Anton på msn,
å lyssnat på musik.
Hjälpt mamma lite med att lägga in musik på hennes mobil oxå.
Senare ikväll blir de träning, 2 tim :D
Inte ett dugg taggad, men kul!
Hämtar upp Mickis å sen beger vi oss till träningen!
Fick även reda på av pappa att min tränare har slutat,
utan att förklarat varför...
Han hade skrivit på för 2 år med laget,
men har slutat utan någon förvarning...
Hmm...

Sara Lumholdt - Enemy
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0