Kallt, fruset, halt och slaskigt! FY FAAAN !




Rubriken säger allt!
När jag skulle till tåget i morse, va de första jag gjorde
att gå rakt i en slaskpöl... :o
Faan, skorna läckte in å mina fossingar blev jätte blöta...
Kallt !!
Asså varför kan inte snön bara försvinna från den ena dagen till den andra?
Varför måste det gå ifrån snö -> slask?
De e fan bara onödigt,
jag tror inte att de finns en enda person som gillar de...
*SUCK*

Men aja, morgon började ändå helt okej,
med massage!
så himla sköööönt, och avslappnande!
Sitter nu å väntar tillsammans med Veronika, på att matsalen ska öppna.
Hoppas att de blir god mat, för magen kurrar som fan, haha

Ikväll blir de kanske att åka in till Täljehallen och gå på Södertälje Kings-Jämtland
matchen tillsammans med mamma (basket) :)
Hoppas på vinst!
Annars blir de att sitta hemma å troligtvis plugga...
Väljer nog att gå på basketen, för vem orkar plugga? ;)
haha
måste egentligen de, men ah...

Vi hörs senare!
Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0