Lång helg (!), inte alltid så kul...


Lång helg eftersom varken tågen eller bussarna går till och från Södertälje.
Kunde inte ta sig till skolan överhuvudtaget ^^
Fick ett sms av Milica kl. 6.17 eller ngt sånt där de stod att
de inte blev ngn skola idag pga. snövädret.
SKÖÖÖNT egentligen,
men hade velat kunna tagit mig någonstans iaf,
mer än att sitta hemma å dega...
Hade bestämt me Rickard att jag skulle dit efter skolan,
innan jag sedan skulle iväg på basketträning (träna F4-5 med Alin),
men så blev de ju inte! :(
Får se om jag överhuvudtaget kan ta mig in till träningen,
annars får Alin klara sig själv ikväll ^^

Idag blir de väl mest å ta de lugnt å självklart hoppas på att bussarna börjar gå snart.
Tvungen att skotta lite, med hjälp av brorsan,
plocka undan lite så mamma blir på bättre humör.
Senare ikväll blir de nog att sitta och ta de lugnt med familjen,
framför tv:n,
kolla på Let´s Dance och troligtvis ngn fiml.
MYSIGT!

Längtar tills imorgon,
då jag, brorsan, pappa och Nicke (kompis till familjen)
ska upp till Globen och se på Sverige matchen! :D
WOOHOO, kmr bli kuuul!
:D

Men men vi hörs senare,
puss hej <3


Sonny J - Handsfree
 

Bruno Mars - Grenade


LADY GAGA FT. BEYONCE - TELEPHONE
 

Tell Me Once - Tantrum To Blind
 

Get Get Get - Tantrum To Blind


So You Think You Could - Tantrum To Blind
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0