Please, go back to the guy I´m falling in love woth for the first time...


Saknar den du var när vi träffades allra första gången...
Den gulliga, söta, omtänksamma och helt underbara...
Du e allt de där fortfarande när vi ses,
men lägger inte längre den när vi snackar via telefon eller på dina sms...
Vart har dem tagit vägen?
Saknar den gamla mer än du någonsin kommer ana...
Du e helt underbar, så himla underbar
och världens bästa!
Varför kan du inte visa den personen som du en gång varit,
den person som jag vet att du e innerst inne fortfarande...
Det e den killen I´m falling in love with,
jag gillar dig extremt mycket å vill inget hellre än att det blir vi,
oavsett hur du är på sms å när vi pratar,
så vet du att jag fortfarande gillar dig mer än vad ord kan beskriva,
men vill itne att du utnyttjar det på de sättet :(

så snälla,
gå tillbaka till den personen jag träffade
i Södertälje första gången,
den personen som jag har fallit för...

I really miss that guy!
<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0