Allting utspelar sig som dag och natt, men inom oss utspelas allting bara som man själv vill och känner...



Du finns alltid här vid min sida
när jag behver det.
Du finns här för att ge mig tröst
när jag är ledsen.
Du gör mig lycklig och glad
och jag tackar gud var dag för det <3
Du får mig att le
bara du tittar på mig.
Du får mig jämt på andra tankar
när jag som mest behöver det.
När jag behöver trygghet
finns du alltid där med dina armar runt mig <3
Varje gång du håller mig i din famn
känner jag mig älskad och omtyck.
Du får mig att känna mig betydelsefull
och värdefull här i livet.
Det går inte en enda minut då jag inte tänker på dig.
Du har tagit över mitt huvud
och gjort allting så himla mycket bättre<3
Du ska ha ett riktigt stort tack för att du har förändrat mitt
liv till ett mycket mer älskvärt liv<3
Jag vill aldrig släppa din hand,
jag vill aldrig släppa taget om dig överhuvudtaget.
För det är dig jag älskar
och vill få kärlek av.
Utan dig skulle mittt liv rasa,
mitt hjärta skulle gå i 1000 bitar och spolas bort i havet
Mitt liv skulle bli helt meningslöst utan dig,
inget att leva för <3
Varje gång vi säger "hejdå" hugger det till i mitt hjärta och
tanken av att det här kanske är sista gången vi ses,
kommer upp i mitt huvud...
Det ger mig en så himla fruktanssvärd smärta,
jag vill inte förlora dig...
Du är mitt liv,
mitt allt,'min värld<3
Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig!
Jag älskar dig idag,
älskar dig mer imorgon
och min kärlek till dig växer mer och mer för var dag som går!
Jag älskar dig nu och för alltid,
ingenting ska komma emellan oss <3
Den känslan jag har och känner
och vet är att oavsett vad som händer
kommer du ha störst plats i mitt hjärta! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0