2. Några av mina föhållanden genom åren

När man var liten hade man alltid många killar,
då visste man inte vad kärlek/förhållande var för något.
Utan då var det mer att ha någon för att det var cool/häftigt.
Man sprang fram till nästan varje kille och frågade chans, antingen fick man ett
ja eller ett nej, men oavsett vilket svar så sprang man alltid
därifrån med ett leende på läpparna.
Lite roligt när man tänker tillbaka på den tiden.
Man förstod verkligen inte vad "att vara kär" var för något haha.

Mitt första förhållande, den första killen jag hade ett förhållande med hette,
eller ah heter kanske jag ska säga, Johan.
 Vi var tillsammans i åk. 4-5 och gick i samma klass.
Vi har gått i samma klass ända upp till åk. 9 och har alltid haft en
kontakt, sen det tog slut.
Men när klassen splittrades och alla började på olika gymnasium, tappade man kontakten lite.

Mitt andra förhållande var med en kille som heter Camilo.
Förhållandet höll i ca 5 mån
och varade i mitten av åk.6, om jag inte minns fel.
Har idag inte så jätte bra/stor kontakt.

Mitt tredje förhållande var med Camilos kompis Dogge, eller ah Douglas.
Det var i slutet av åk.6, och varade i 9 mån totalt,
men i två omgångar.
Höll i 5 månader först, sen tog det slut i en dag å sen ångrade han sig
och vi blev tillsammans igen för att jag var kär.
Idag har vi inte riktigt samma kontakt längre,
men klart att vi snackar.

Var tillsammans med Tim i åk. 8.
Förhållandet höll i lite mer än 1 år, och vi gick i samma klass.
Tim var min riktigt stora och första kärlek,
och blev väldigt ledsen när det tog slut.
Idag har vi en liten kontakt,
och höll på att börja om på nytt, men så blev det tyvärr inte.

Mellan Dogge och Tim, var jag tillsammans med Dennis i
ynka 2 veckor, vilket jag inte riktigt tar på allvar.
Jag var nog inte riktigt kär, och inte han heller.
Idag har vi nästan ingen kontakt alls.

Nästa förhållande var inte förrän i oktober under andra året på gymnasiumet.
Tillsammans med Niklas.
Egentligen var vi nog inte gjorda för varandra för vi var två helt olika personer.
Jag är mer den här lugna och tillbaka dragna tjejen, medan han är
den här tuffa och coola killen som röker och snusar.
Men är man kär så är man, och kan inte göra något åt det.
Det höll inte speciellt länge, 2,5 mån
och idag har vi ingen kontakt alls!

Och sen till mitt sista förhållande med, ah ni vet nog vem...
David.
Förhållandet kom i helt fel läge.
Mitt under min djupa och skiiiit svåra depression...
Det var i början på våren (i mars 2010) och det var då jag mådde som värst.
Men Han tog verkligen hand om mig och visades sin kärlek och omtanke.
Förhållandet varande i underbara 2 mån,
men tyvärr har vi INGEN kontakt alls i dagens läge
och det är nog lika bra, tanke på allt som varit och hänt mellan oss...

Där har ni alla mina förhållande
under dessa 18 år, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0