7. Min bästa vän

 


   

Jag har inte EN bästa vän, jag har flera!
Varje gång jag försöker få fram vad jag verkligen tycker, tänker å känner
för dem alla så får jag ändå inte fram det jag vill få sagt.
Det finns obeskrivligt mycket att säga och skriva om dem alla,
det skulle aldrig ta slut, orden skulle inte räcka till.
Många saker som jag vill få sagt är det bara jag å dom som förstår.
Vi behöver inte säga något till varandra för att verkligen förstå vad vi menar, de räcker med
att titta på varandra och "läsa" varandras tankar.
Vi förstår varandra betydligt mer än vad vi förstår oss själva!
(tagit sista meningen från Mickis)

Oavsett vad jag försöker skriva så låter det bara fånigt och larvigt,
och ingen direkt mening eftersom jag ändå inte får fram mitt budskap...
Men här är i alla fall några av mina bästa vänner;
Mikaela Gustavsson, Sofia Taraldsson, Malin Hall, Madeleine Gustavsson,
Edith Rodriguez Canépa, Emma Sundell, Sara Roots, Madeleine
Dahlqvist
!
Många av er har jag känt sen vi gick i blöja, och några av er har jag lärt känna de senaste 3-5 åren.
Vi betyder ALLT för mig, å då menar jag verkligen ALLT!
Utan er skulle inte jag vara den Zandra jag är idag.
Ni finns vid min sida oavsett när,
och ger mig eran kärlek av att bara finnas <3

ÄLSKAR ER ALLA SÅ HIMLA MKT!
<3<3


Kommentarer
Postat av: M

jag älskar dig hjärtat ! <3

2011-01-18 @ 23:52:17
URL: http://mikaelasgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0