Brunbrunbrun, de börjar ta sig lite


Idag böev det att jag låg ute i solen hela dagen, från 9.20-13.30 någonting.
Det känns på hela framsidan kan jag meddela, haha !
Det var meningen att jag skulle ha varit på körskolan idag oxå (ta10.01 bussen härifrån),
men kände att jag inte riktigt ville slänga bort en solig dag genom att sitta inne,
det räckte med att jag gjorde de igår...!
Det var riktigt skönt, även om man somnade till lite då å då!
Kände även att det var läge för ytterligare ett dopp i poolen medan solen ändå var framme.
de va lite kallare än jag trott, så de tog ett tag innan jag kom i, haha.
Det visades vara 20.4 grader, trots allt.

Just nu sitter jag å bara chillar.
Blir lätt så när man e hemma själv en längre tid ^^
Det börjar väl snart bli dags för middagsdags oxå, så ah hittar nog på ngt att göra snart.
Måste även försöka få tag på Anton, angående min resa till honom;
Imorgon (torsdag) el. fredag?
Behöver nämnligen boka idag om jag åker imorgon så ah lite sådär panik om han inte svarar.
Iofs jobbar han nu, men han sa att jag kunde ringa vid 15 tiden, men nej ikke då.
Får försöka igen efter att han slutat jobba :)
Nä men nu ska jag nog dra å duscha å fixa lite.
Hörs kanske senare :)

Puss å kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0