Du har mitt hjärta, bevara det väl


Jag kan inte med enkla ord förklara hur jag känner,
nu när det är du & jag.
Du kan nog inte förstå hur mycket du verkligen betyder för mig,
hur lycklig jag är att få vara din tjej.
Du är så fin,
du är viktigare än insulin.
Jag älskar ditt sätt att prata,
Jag älskar linjerna i din handflata.
Jag älskar sättet du på mig ser,
Jag älskar gropen i kinden du får när du ler/skrattar.
Jag älskar när dina ögon lyser så fint så underbart,
Jag älskar att du håller om mig när jag fryser.
Jag älskar att du alltid finns där,
Jag älskar att jag verkligen känner fjärilarna i magen i din närhet.
Jag älskar att få vakna upp vid din sida,
Jag älskar när jag slipper känna saknaden av att inte ha dig vid min sida.
Jag älskar att dra mina fingrar genom ditt mörka hår,
å känna ditt bröst mot mitt.
Höra dina djupa andetag å höra ditt hjärta slå,
får mig att bli varm.
Utan dig blir jag inte mig själv,
Jag hoppas att du vet att du är mitt liv!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0