Ensam hemma, fett skönt !


I morse åkte mamma & pappa till Öland
medan jag låg å sov.
Det var meningen att jag skulle ha hängt med, men efter en hel del
rejäla bråk å konflikter med mamma så vägrade jag hänga med.
Anledningarna orkar jag ärligt inte ta upp,
men jag hade mina anledningar!!!!
Jag kan medge att det inte var så jätte planerat eftersom vi skulle ha åkt med Madde å hennes familj,
å at jag skulle ha tillbringt tiden med henne....
Jag e kedsen att det nu blev som det blev å att jag "övergav" henne med våra familjer.
Lider lite med henne men jag klarade ärligt inte av att hänga med,
som sagt; hade mina anledningar!

Idag har jag bara tagit det lugnt hemma,
inte gjort någonting alls om jag ska vara 100% ärlig.
Riktigt sköööönt !
Suttit här vid datan, kollat gamla top Model program på tv,
städat lite i mitt rum, lagat mat å såg precis när våra svenska damer tog VM BRONS
mot Frankrike med 2-1!!!!
STORT GRATTIS till dom!! <3
Stolt för att vara svensk!!!

Resten av kvällen blir det nog bara att ta det mer lugnt,
kolla på ngn film med lite gott å smått!
Allting e perfekt just nu FÖRUTOM att världens finaste kille inte e här med mig :(
Saknar Anton mer än ngt annat!!!! <3
Längtar till torsdag då jag ska ner till honom igen :D <3
Blir nog även att ringa till Anton oxå ikväll, en stund iaf ! :)
LOVE YOU ANTON ARVIDSSON <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0