Falköping <3

David Guetta feat Flo Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At


Drar nu till Anton för att ha en helt underbar helg :D
Saknar honom SÅÅÅÅÅÅ! <3
Låten där uppe får mig att sakna honom ännu mer :(
Många undrar säkert varför, varför just den?
Men det är inte så svårt å lista ut egentligen om man har varit med honom,
för han sätter jämt på denna + kommer med citat ur texten hela tiden :)
Varje gång jag hör dom citaten oavsett vem som säger/sjunger dem) så tänker jag på Anton! :)
Nä nu blir de här sista inlägget innan jag åker,
så ha det så bra så länge så hörs vi när jag kmr hem! :D
Puss å kram alla läsare <3


Kärlek <3



Kommentarer
Postat av: sofiiia tha kiing ;)))

Ha det bäääst, vet att du redan har det, haha! pusss hörs när du kommer hem älskiii <33

2011-07-23 @ 01:29:07
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0