Ibland blir det inte som man hade tänkt sig


Tjooooo heeeeej!!
Idag blev det inte som jag hade tänkt mig.
Jag hade planerat min dag så att jag skulle övningsköra in till Södertälje vid halv 11 tiden,
för att sedan sitta på körskolan å plugga fram till kl.13 då de har lunchstängt.
Skulle då ner på stan och luncha med mamma å sedan dra tillbaka till körskolan för att fortsätta.
Antingen skulle jag åka med mamma hem vid 17 tiden då hon sluta jobba eller ta en tidigare buss hem.
Men istället för någonting av det här, ringde mamma vid 10.15 tiden någonting å bad mig komma in
till Stadium & hjälpa till i biutiken, dvs. jag skulle jobba hela dagen istället.
Självklart tog jag den chansen!
Tänk själva lixom: de ringer in, jag jobbar å gör förhoppningsvis ett bra jobb, de kanske hör av sig fler gånger
eller erbjuder ett jobb! :D
Det skulle sitta som smäck (fint fint)!
Jobbade från 11-17.45 å hade 45min rast (lunch) på hela dagen.
Kändes lite konstigt att jobba med sin egen mamma, men det var ändå skönt på ngt sätt.
Skönt v det även eftersom jag kommer mkt bra översens med personalen överlag :)

Just nu sitter jag här framför datorn å väntar på att middagen ska bli klar.
Tror att det blir skaldjurs macka (räkmacka) å te.
Mkt gott!!
Sitter även å pluggar teorifrågor på datorn.
Går väl helt okej, vill bara ta körkortet å sen lägga dessa böcker på hyllan !
Skulle kännas så J*vla skööööööönt!!!
Snart så! :D

Har även packat lite inför resan ner till Trelleborg imorgon.
Ska ner å hälsa på Fam. Jeppsson :)
har nog inte träffat dom på 5 år :o
Snacka om att det har hänt mkt under dessa år å att man har förändrats!
Kmr bli jätte kul å träffa dom!!!! :)

Nä men nu ska jag väl fortsätta med mina frågor å sedan äta (för hoppningsvis om maten blir klar snart).
LOOOOVAR att det kommer ett inlägg senare ikväll!
Puss å kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0