Lite vad jag gjorde förra veckan:


Mån: Träffade sis, Madde, på stan för att shoppa lite. Hade väldigt trevligt med mycket skratt och underhållande. Åt sedan på Nancy´s - tacotallrik.  E de bara jag å Madde som tkr att det har blivit betydligt mer mat där
eller var de bara så att hon som tog emot våran beställning var ny? Ingen aning, men i vanligtvis orkar vi äta upp, men jag lovar er: vi lämnade över hälften av maten!! :o
Fortsatte gå lite i affärer å tillslut beslöt vi oss att cykla hem till Madde. Det blev att jag kom
hem till henne med detta:

*Ett svart/vitt randigt långt linne
* Ett hel svart långt linne
* En svart, mer snygg, tunika

Hon köpte även hon tre grejer. Mkt snyggt å lyckade köp för oss båda! Vi åkte sedan hem till mig för att
hämta mina sov grejer för att sedan bli hämtade av Maddes pappa.
När vi väl kom hem till dem igen var det bara att vi tog det lugnt å fixade våran macka till morgondagen
då vi skulle till skansen hela dagen.
Kollade på Lotta på Liseberg å sedan Johan Falk!


Den lite mer snygga tunikan som jag köpte^^


Tis: Gick upp vid 7 för att fixa oss å få i oss lite frukost innan Nicke (Maddes pappa)
skulle hämta upp oss å köra oss till Östetälje. När vi väl kom upp till Sthlm började våran underhållande å
skrattretande resa till skansen i den skyvarma värmen.
Jadu, vart ska man börja egentligen xD
Vi beslöt oss för att vara duktiga å gå till Skansen istället för att ta spårvagnen, men det beslutet
skulle vi inte ha tagit nu i efterhand ^^
Allting gick jätte bra tills vi svängde av till höger för tidigt. Vi kom till Grand Hotel (eller va de hotellet heter)
å la märke till att vi INTE gick här sist vi va på väg till Skansen. Vi rignde Nicke å fråga om vi va på rätt väg = ja! enligt honom, så vi fortatte. Men strax därefter kände vi att vi hade gått helt fel, vi kom till ngn bro
vi inte skulle ha kommit till så vi gick till en turistkarta för att se vart vi var någonstans.
Men vi hittade inte - vi va "vilse" i Sthlm ! hahaha
Tillslut kom vi till Skansen efter att ha gått minst 3-4 km för långt pga. våran extra tripp ^^
haha jätte kul men skrattretande !
Resten av dagen var VARM men väldigt bra! fick bra platser å bränna på ryggen!
fick höra alla artister å Måns repa till sändningen på kvällen.
Blev lite långtråkigt att vänta från 10-20 då direktsändningen började- Allsång på Skansen!
Hela kvällen var helt underbar!
Bra musik, bra artister, bra sällskap å bra väder!
När vi väl kom hem vid 23 visades de att vi hade varit med på tv minst 4 ggr varav en närbild :o
haha KÄNDISAR!!! xD
Hade riktigt kul!
Ringde sedan Anton å pratade med honom i nästan 2 tim innan jag sommnade <3


Danny å Måns ! :)


Ons: Hände inte så jätte mycke. Umgicks med Madde hemma hos henne innan vi tog bussen ner på stan
för att jag skulle köpa lite smått å gott tills min resa på fredagen (till Anton), för att sedan
få skjuts av pappa hem till oss. Vi körde förbi självplocket i Järna å plockade över 4 kg jordgubbar
som vi skulle ha på kvällen- MUMS!!
La in lite nya låtar på min ipod å kollade på serien "One Tree Hill" som jag laddat ner för länge sen.
De e riktigt bra !
Hade det trevligt å mysigt hela kvällen tillsammans med mamma, pappa, Emil å Madde,
med mat å jordgubbsätande.
Somnade relativt tidigt, för att vara oss tkr jag.


Tors: Vaknade upp vid 11 tiden, eller ah väcktes kanske man ska säga så man inte ljuger^^
Tog det lugnt å kollade på "One Tree Hill" medan vi åt frukost.
Därefter la vi oss ute å solade på våran altan. Blev även så varmt att vi badade i våran pool!
Det visades vara runt 24,5 grader i poolen ! Riktigt sköööööönt!
När Nicke sedan hämtade Madde låg jag fortfarande kvar i poolen å typ sov, haha.
Sedan blev det även så att jag packade till Anton resan å bokade klart resan fram å tillbaka!
Längtade som F*N <3
Ringde Anton på kvällen å pratade i minst 1 tim som vanligt !
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0