Tjejkväll med bästaste Sofia !

Igår blev det tyvärr inget mer inlägg, å de berodde inte på att jag lackade ur, utan hade
helt glömt bort de när de kom andra saker i mellan.
Kände mig rätt händig å duktig igår när jag kom hem vid 17 tiden;

* Tog in posten
* Vattnade blommorna inne & ute
* Städade undervåningen lite grann
* Bakade shokladmuffins m. kola i
* Lagade mat
* Diskade allting
* Klippte gräsmattan

Haha visst de här e saker som alla borde göra eller som ni tkr att "de där e väl ingenting",
men ska jag vara ärlig så gör jag inget av de där i vanliga fall, eller ah de händer väldigt sällan,
så jag tkr att jag var duktigt!! haha :)
Senare vid 19 tiden någonting kom mitt lilla cepe, Sofia :D
Vi skulle nämnligen ha en liten tjejkväll med filmtittande, manikyr, tjejsnack, fika osv.
En tjejkväll helt enkelt!
Det blev mkt skratt å skoj, som vi två e kända för, haha.
En helt underbar kväll med bästaste Sofia<3
LOVE YAH!!! <3
Råkade även ringa å väcka Anton :/
Hade lite dåligt samvete efter de eftersom han sällan somnar tidigt när han ska jobba dagen efter...
Sry<3





Kommentarer
Postat av: sofiiia tha kiing ;)))

Hahah ååh det var bäst, du är bäst, chokladmuffins är bäst, jag är kung !! FAN VAD BRA DET VA!!

hhahahah så kul när du ringde honom, typ paniken efter xD hahaha puusss älskade människa <333

2011-07-23 @ 01:56:44
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0