Livet utan dig skulle kännas så ensamt


Dessa dagar med Anton har varit helt underbara!
Går inte att ha det bättre med världens finaste kille <3
Längtar till nästa gång vi ses! <3

I torsdags när jag åkte ner till honom tyckte jag att resan gick väldigt snabbt,
kan ha varit för att jag var så inne i teoriboken som jag tillslut läste ut
När jag väl kom fram till Falköping kände jag mig som hemma,
å ännu mer hemma kände jag mig när jag kom upp till hans lägenhet :)
Hela torsdagen tog vi det bara lugnt, kollade på tv/film å bara myste.
Hade verkligen saknat de! <3
Gick å la oss relativt tidigt eftersom han skulle upp å jobba på fredagen.
Alltid lika mysigt å somna bredvid honom<3

Var hemma hos Anton själv hela dagen, efterom han som sagt skulle iväg å jobba vid halv 7 tiden.
Snacka om hans alarm gjorde mig lite galen, haha!
Han e lite som mig faktiskt när de gäller att gå upp; måste ha mer än 2 alarm för att gå upp.
Å självklart ringde första alarmet redan vid 05.40 någonting å det sista någon gång mellan 06.10-06.20 kändes det som xD
Snacka om att jag själv vaknade till helt, jag som skulle få sova ^^
Men det gjorde ingenting eftersom vi låg å myste tills han skulle upp å göra sig klar.
Jag vaknade sedan runt 11-11.30 någonting. Det fanns inte så mkt att göra så jag bestämde mig för att vara lite duktig- skulle städa hela hans lägenhet tills han kom hem! :)
Han hade drivit dagen innan att "om du inte har ngt att göra kan du ju göra lite kvinnosysslor, haha"
Jag städade som sagt hela hans lägenhet (t.o.m. toan :o), vek ihop all hans rentvätt som låg i tvättkorgen osv.
Snacka om att jag kände mig duktig :D *STOLT*
Kändes bra att man fick MVG i städning när han kom hem å såg vad jag hade gjort.
Hans brorsa blev t.o.m. lite förvånad (hade följt med Anton hem).
Åkte sedan iväg för att spela lite fotbollsgolf tsm med Victor (brorsan) å Claes (deras polare).
Haha vi ska nog inte kommentera hur de gick för mig (ramla när jag skulle skjuta i väg bollen bl.a. haha) men riktigt kul va de, speciellt å se Anton å Victors relation till varandra när det gäller tävlingar, haha <3
På kvällen blev det sedan att vi drog hem till Cleas för pokerkväll, eller ah för grabbarna, jag satt mer å skrattade åt deras diskussioner. Riktigt kul!
hahaha, kanske inte låter så kul, men TRO MIG DE VA DE!!!!
Tyvärr gick de inte så bra för Anton så vi drog hem när han väl åkte ur, kollade tv å myste istället.
ME LIKE ALOT<3

På lördagen gick vi inte upp förrän vid halv 2 tiden. Riktigt skööönt!
Hela dagen tog vi det lugnt. Hans polare Joan kom sedan till lägenheten med sin hund.
Han var mycket trevlig, även om jag inte pratade så mkt ^^
Vi bestämde oss sedan för att dra ut å spela fotbollsgolf igen (närmare kvällen).
Tyvärr så började det att ösregna precis när vi skulle dra så det blev ingenting av de...
Det började även åska som fan å blixtra...
Inte så jätte lyckad lördag kanske...
Senare på kvällen när det hade lugnat sig å Joan dragit hem tog jag å Anton det väldigt lugnt framför tv:n å datan.
Blev inte så mkt gjort denna dag/kväll, men det räckte för mig.
Fick ju vara med min favorit kille<3

Tyvärr blev jag tvungen att åka hem på söndagen :(
skulle nämnligen gå på Riskettan måndagen å Anton skulle jobba :(
Vi tog det lugnt hela dagen å träffade Joan en liten stund mitt på dagen.
Annars blev det bara att vi låg i hans soffa å kollade tv, å myste<3
Vi delade även på en pizza till lunch.
Åkte hem vid 17.30 tiden istället för 19.14 :( tyvärr var den senare biljetten över 300kr dyrare :(
fuck lixom...
Anton följde mig till tåget å stannade kvar tills tåget ankom till perrongen.
Han e så söt!
Han ville inte att jag skulle åka, vilket jag inte heller ville :(
Han ville ta min biljett å springa iväg, men kom på att mina päron inte skulle ha blivit så jätte
glada i så fall tanke på att jag ska på riskettan dagen efter :(
Man hade ju hoppats på att han kunnat gjort de (sprungit iväg med biljetten),
hade gjort mig väldigt glad! <3
Saknade honom så fort jag släppt hans hand :(
snacka om jobbigt !!!
Världens finaste kille! <3
Känner mig trygg å speciell i hans närhet <3


You mean everything for me, Anton <3



Kommentarer
Postat av: Sofia, din kung :D

NAJJ VAD SÖTA!! :'))) <33

2011-07-26 @ 14:18:02
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Fina ni är Zandra! =) Hoppas denna kille håller sig till dig! <3

2011-07-26 @ 15:14:27
URL: http://sarahdellsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0