Saknaden bara växer å växer hela tiden


SItter nu i sängen & lyssnar på Filip´s spotify,
medan jag snackar med Sofia å Yeshim på facebook chatten.
Jag å Sofia har världens fuckigaste konversation xD
Snacka om att vi e helt störda i huvudet!!!!
Yeshim hjälpte mig med min header här på bloggen :)
Jätte nöjd faktiskt!
TACK!!!
Jag själv e lite trög å inte vet hur man själv fixar en ny header så ah xD
äh, jag lär mig nog ngn gång !

Snart Blir det nog att sätta sig framför tv:n å kolla om det går ngn bra film eller
så kollar vi på en nerladdad.
Får se vad det blir i slutändan :)
Blir nog även att lägga sig om ett tag tanke på att jag å Filip var på fest igår^^
+ att jag ska köra till Öland imorgon.
Kanske blir ngt inlägg till innan John Blund kmr !

SAKNAR ANTON SOM FAAAAAAAAAN!!! :(
<3


Kommentarer
Postat av: Sofia, din kung :D

HAHAHHA OMG



"HAHHAHAHA JAG TROR JAG HÅLLER PÅ ATT FÅ STÖRRE MELONER!!! "



AHHAHAHHA liksom vafan? XD<33

2011-07-30 @ 23:30:52
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Yeshim

Varsogod Zandra :D

2011-07-30 @ 23:41:10
URL: http://tiippbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0